niedziela, 2 lutego 2014

Wyróżnienie Liebster Blog


Dziękuję bardzo za nominację Ani z bloga http://colorowankaa.blogspot.com



Zasady Gry:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


A oto i pytania, które dostałam i odpowiedzi na nie:
1.Aktualnie czytam?
Mam w zwyczaju czytać więcej niż jedną książkę na raz, obecnie jest to "Raj tuż za rogiem" Vargasa Llosy oraz "Mężczyzna, który tańczył tango" Arturo Perez-Reverte.
2.Film, który polecam na długie zimowe wieczory i dlaczego?
Polecam "Fridę"mój ulubiony film, mogłabym oglądać go w kółko.
3. Zwierzątko w moim domu?
Obecnie nie posiadam żadnego zwierzątka, ale kiedyś na pewno się to zmieni.
4. Podróż  marzeń ?
Marzę o podróży do Meksyku i do Indii.
5. Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
Muminki.
6.Przypadek czy przeznaczenie ? Proszę uzasadnić odpowiedź.
Przeznaczenie. Moim każde zdarzenie z czegoś się wzięło i po coś jest, chociaż czasami dopiero po pewnym czasie to widzimy.
7.Osiągnięcie/sukces życiowy, z którego jestem zadowolona najbardziej?
Nie mam takiego jednego dużego sukcesu życiowego, staram się doceniać takie małe, codzienne sukcesy.
8.Czy pamiętasz blog, który przeczytałaś po raz pierwszy w życiu?
Nie pamiętam, który blog był pierwszy, ale na pewno najdłużej czytam blog Bastet.
9.Mam słabość do ...?
Lodów z gorącymi malinami, butów, kolczyków oraz pięknych zdjęć.
10.Jakie zajęcie domowe lubisz najbardziej a jakiego nie znosisz?
Najbardziej lubię robić pranie, a najmniej myć łazienkę.
11.Jak myślisz, co będziesz robić na emeryturze?
Mam nadzieję, że same przyjemne rzeczy. Chciałabym mieć jeszcze siły, żeby pojeździć po świecie i zająć się swoimi pasjami :)

 Do zabawy zapraszam, a tym samym nominuję blogi: 

 Mama84 

A oto moje pytania:
1. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
2.Jakiej nowej czynności chciałabyś się nauczyć?
3.Co chciałabyś osiągnąć w tym roku?
4. Jakie jest Twoje ulubione połączenie kolorystyczne?
5. Jakie potrawy najbardziej lubisz przyrządzać?
6. Jaki preferujesz styl we wnętrzu?
7. Do jakiego miejsca na świecie chciałabyś kiedyś wrócić?
8. Jaki styl ubierania lubisz najbardziej?
9. Gdybyś mogła wybrać dowolne miejsce na świecie do zamieszkania, gdzie by to było?
10. Książka, która najbardziej utkwiła Ci w pamięci?
11. Co nosisz w torebce?

12 komentarzy :

  1. dziękuję za zaproszenie do zabawy, oczywiście z przyjemnością się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo, dziękuję za zaproszenie. Fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za zaproszenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę sobie podkraść pytania? :) Wiem, wiem, nie do końca taka jest idea tej zabawy, ale lubię Liebster Award. ;) Jeśli masz ochotę odpowiedzieć na pytania zadane przeze mnie, proszę, to link to mojej liebsterowej notki:
    http://madebysuzi.blogspot.com/2012/12/zdradzam-wasne-przekonania-czyli-post.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jeśli tylko Ci się podobają :)

      Usuń
  5. Super - Dziękuję za nominację :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie, chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ślicznie! Bardzo mi miło :) Oczywiście się przyłączę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! W wolnej chwili postaram się odpowiedzieć na zaproszenie do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za wyróżnienie :D Bardzo mi miło ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ola dzięki za udział w zabawie, kojarzę Meżczyznę ... z wywiadu w DDTVN, w zasadzie autora książki kojarze, choć nigdy nie miałam do czynienia z tego typu pozycjami. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz - każdy to dla mnie duża radość:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...